czwartek, 20 listopada 2014

Miły upominek szydełkowe bombki

W zeszłym roku (o tej porze, kiedy zaczyna pachnieć świętami) ogarnął mnie prawdziwy szał na ręcznie robione bombki. Inspiracją był artykuł "Choinka w bieli" w świątecznym wydaniu gazetki "Szydełkowo" nr 6/2010. Ja troszkę zmodyfikowałam wzór, dałam mniej ozdóbek i kilka moich prac prezentuje poniżej.

Chyba śmiało mogę zaryzykować stwierdzenie, że wśród moich znajomych nie ma osoby, która nie byłaby nimi obdzielona.

Nie mogłam się oprzeć i robić tylko jeden kolor ....

 Więc pierwsze powstawały biało-srebrne, na zdjęciu już na prezentowym stojaczku (kupnym gotowcu, ale stosownym do okazji)

ta wersja osobiście chyba najbardziej mi się podobała

tradycyjne czerwone, też miały swoich zwolenników, powstała jeszcze wersja czerwono-złota, ale nie załapała się na sesję zdjęciową ;) 

seledynowe pięknie wyglądały na ciemnozielonym świerku-zdjęc niestety brak, ale może w tym roku...

 

Nawet ta wersja chociaż jej się obawiałam i powstały tylko 2szt znalazła swoich fanów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze komentarze.
Miło mieć świadomość, że są ludzie z taką samą pasją.
Pozdrawiam