niedziela, 23 listopada 2014

sweterek z okrągłym karczkiem w warkoczyki

takiego sweterka zażyczyło sobie ostatnio moje dziecko, a to mój najbardziej wymagający "klient". Wytyczne były jasne sweterek ma być dopasowany wyglądać jak ten, który oglądała ostatnio w gazetce u cioci....
no więc była wytężona praca umysłowa przeliczanie oczek z próbki na dopasowany taliowany sweterek dla mojego chudzielca, ale efekt wyszedł całkiem zadowalający
delikatne małe warkoczyki nadają mu wyjątkowego uroku

wykonałam go z turkusowej włóczki Angora Ram 500m w 100g, skład 40% mohair 60% acryl, wełenka bardzo wydajna na sweterek zużyłam niesełna 200gram na drutach nr 3 (producent zalecał nr 4). 

1 komentarz:

  1. Jest piękny.....ale boję sie zabrać zawsze coś idzie mi nie tak.. tu dopracowany w kazdym calu...cudo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze.
Miło mieć świadomość, że są ludzie z taką samą pasją.
Pozdrawiam