sobota, 28 listopada 2015

Kamizelka One Size

Ta kamizelka długo rodziła się w mojej głowie, przeglądałam mnóstwo zdjęć, opisów i zawsze coś mi było nie tak. W końcu w czasie pobytu w Poznaniu na ostatnim spotkaniu robótkowym padła decyzja z czego będzie zrobiona kamizelka. Nabyłam niezbędne , zawsze brakujące włóczki i tak oto w tempie odwrotnie proporcjonalnym do rodzenia się koncepcji powstała moja wymarzona kamizelka, która wyszła idealnie tak jak planowałam:

Zużyłam niepełną motkę szarego Lace Dropca i 5 motek Brushed Alpaca Silk, która teraz jest w fajnej promocji więc zaglądajcie do Splotów

6 komentarzy:

  1. Fajna kamizelka i świetnie w niej wyglądasz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz Iza, a kamizelka fantastyczna:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za pomysł połączenia tych dwóch włóczek, kolor i projekt super, jaka jest mizialność tego połączenia? Drapie czy nie? Czy np. przerabianie samego brushed ma sens? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samej brushed jeszcze nie przerabiałam, razem z lacem jest całkiem miłe w dotyku. Noszę kamizelkę na cieniutką koszulę i nic nie podgryza. Pozdrawaim

      Usuń

Dziękuję za wasze komentarze.
Miło mieć świadomość, że są ludzie z taką samą pasją.
Pozdrawiam