poniedziałek, 18 maja 2015

Wyzwanie dziewiarskie (15) bransoletka

W ramach udziału w wyzwaniu dziewiarskim 15 projektów w 2015, które zainicjowała Makneta dziś przestawiam swój punkt 15 czyli wydziergać coś biżuteryjnego.
Zrobiłam w ciągu godziny bransoletkę, która z założenia miała być surowa w wyglądzie i chyba mi się udało. Jako, że lubię na ręce miękkie bransoletki (sznurki, rzemyki itp) to od początku wiedziałam, że właśnie coś sznurkowego chciałabym sobie wydziergać. Długo natomiast zastanawiałam się czym bransoletkę ozdobić i znalazłam w sieci zawieszki, które od razu wpadły mi w oko i tak oto powstała moja pierwsza szydełkowa biżuteria typu hand made.




Przypominam o rozdawce.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze komentarze.
Miło mieć świadomość, że są ludzie z taką samą pasją.
Pozdrawiam