poniedziałek, 18 maja 2015

Bluzeczka Violetta

Dziś przedstawiam Wam moją nową bluzeczkę wydzierganą według wzoru z gazety Rowan Knitting Crochet nr 57 udostępnionej mi przez moją kuzynkę. Wydziergałam ją z 1 motka błękitno-szarej włóczki typu Lace Dropsa  oraz 4 motek Kid moheru z jedwabiem również firmy Drops.




 



 bluzeczka ma z tyłu fantazyjne rozcięcie i obok ślicznego wzoru na przodzie to jej dodatkowy atut.

Jest bardzo miła oraz delikatna i puszysta. Idealna na taką przejściową pogodę niestety po blokowaniu okazała się trochę za długa przy moim wzroście wyglądam w niej jak w tunice więc gdyby ktoś o wzroście 170-180 w roz.40-42 był chętny zapraszam.

a takie oto cudeńka zakwitły mi w ogrodzie


Przypominam o rozdawce i zapraszam do wspólnej zabawy

8 komentarzy:

  1. Jest piękna:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba i trochę jestem na siebie zła, że za mocną ją naciągnęłam w czasie blokowania, przez co jest nieco za długa

      Usuń
  2. Cudna, jaka sliczna welna, ciekawy wzor i piekny kolor:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mnie zauroczył zarówno wzór jak i fason, że kolor sam się wpasował

      Usuń
  3. Cudna, jaka sliczna welna, ciekawy wzor i piekny kolor:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę urocza i bardzo wdzięczna w dzierganiu

      Usuń
  4. Śliczna bluzeczka, wzór z przodu, i to rozcięcie z tyłu, no i włóczka piękna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie sobie kupiłam taki sam zestaw włóczek innego koloru ;) naprawdę ślicznie się razem prezentują

      Usuń

Dziękuję za wasze komentarze.
Miło mieć świadomość, że są ludzie z taką samą pasją.
Pozdrawiam