niedziela, 22 marca 2015

Kamizelka z motywem ażurowym

Kamizelka powstała już jakieś 3 tygodnie temu, ale dopiero dziś zmobilizowałam się, żeby ją obfotografować i przedstawić. Jest kolejną rzeczą wykonaną według opisu z gazety Sandra specjalna "Modne sploty" 4/2014. Zużyłam na nią 350g szarej mieszanki bawełny z akrylem. Druty nr 3


 no i w końcu doczekałam się wiosny w moim ogródku. Chociaż dziś mocny wiatr i raczej chłodno, to jednak słoneczko zachęca do spaceru. Wszystkie zdjęcia zrobione zostały jakąś godzinkę temu...przyszłą sobotę całą zaplanowałam na prace porządkowe w ogrodzie.



4 komentarze:

  1. Sliczna ta kamizelka, z przyjemnoscia patrze na wiosnenne zdjecia, mam nadzieje, ze i u mnie tak bedzie za kilka dni, bo temperatury sa odpowiednie, snieg topnieje , sloneczko cudnie przygrzewa, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego z całego serca, no to wyjątkowo poprawia samopoczucie

      Usuń
  2. Pięknie tam u Ciebie. Wiosna w pełni:-) Kamizelka jest świetna, bardzo fajnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wasze komentarze.
Miło mieć świadomość, że są ludzie z taką samą pasją.
Pozdrawiam