wtorek, 13 stycznia 2015

Drobiazgi Maknety: Wyzwanie dziewiarskie - 15 projektów w 2015

A oto kolejne wyzwanie, które wkręciło mnie na maxa. O ile z czapkami jestem spokojna, że sobie poradzę, bo już wykonałam ich 7 przez ostatnie 3 miesiące, więc jak trzeba będzie w sezonie letnim posiłkować się "wcześniejszymi zasobami" to będzie skąd je pozyskiwać o tyle te 15 wyzwań prawie spędza mi sen z oczu i staram się sobie usystematyzować co w ramach jakiego projektu chciałabym wykonać. Poniżej, aż do obrazka prezentuję wpis z blogu Drobiazgi Maknety
Drobiazgi Maknety: Wyzwanie dziewiarskie - 15 projektów w 2015: Jakby mi było jeszcze mało planów to pomyślałam o nowym wyzwaniu dziewiarskim na 2015 rok.   Najpierw pomyślałam, że warto zrobić coś podobnego do wyzwania czytelniczego, potem przypomniało mi się, że na Ravelry  co roku powstają właśnie takie grupy wyzwaniowe, ja zaś sama jestem dość aktywnym członkiem grupy 52 projects in 52 weeks, która jednak "działa" od czerwca do czerwca.  I tak sobie pomyślałam, że może Wy też byście chciały pobawić się  ze mną - nie koniecznie na anglojęzycznym forum tylko na naszych blogach.

własność: Drobiazgi Maknety
W moim komputerze już powstał folder o nazwie "Inspiracje" specjalnie na potrzeby tego wyzwania. Najmocniej serce mi bije przy punkcie 6. Szukałam już trochę informacji o przytaczanych tu technikach. Najbardziej pochylam się nad sweterkiem z sklepu thekit chciałabym wykorzystać po pierwsze kolorystykę co nie jest akurat jakimś specjalnym szaleństwem no i wykonać go w technice double knitting jeśli uda mi się odkryć jej tajniki, jak nie to pozostanie przekładanie niteczek. Pierwszy raz będę też wykonywać sweter z kapturem czyli wyzwanie nr 2, ale pozostało jeszcze kilka elementów garderoby, których nie robiłam więc tu będę główkować dalej.
zdjęcie: własność: gap.com 

Czekam jeszcze jaki film lub książka mnie zainspiruje, ale przez rok chyba coś się znajdzie. Resztę będę odkrywać na bieżąco w kolejnych postach. 


 a ponieważ wyzwanie całkiem spore to nawet zakupiłam pierwszą partię wszelkiej maści włóczek  u Kamini z amarantowej zaczęłam już sweterek, który będzie 14 wyzwaniem chociaż "od dawna w planach" w moim przypadku, kiedy na ostatnie 2-3 lata zdradziłam druty z szydełkiem to pojęcie względne, ale planowałam go od października więc zakwalifikuję to jako "od dawna"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wasze komentarze.
Miło mieć świadomość, że są ludzie z taką samą pasją.
Pozdrawiam